Wednesday, April 29, 2009

Boikot, boikot!!!!!!!!!!!!!!


"Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani"

Ada yg memandang sinis usaha memboikot produk yg ada kaitannya dengan Zionis (ceh, apalah, buat apa nk boikot!! Nnt bukan musuh yg susah, tp anak bangsa kita yg merempat!!). Apa tidaknya, memboikot barangan Amerika samalah menutup mata pencarian para pekerja Islam yg bekerja dengan syarikat2 berkenaan (Hermm, betul gak kan?? Amerika tak sakit, kita yg tersepit!!). Ada jugak suara sinis yg memandang enteng jerit pekik (Haaaaaaaaaaaaaa!!), maki hamun dan teriak semangat demostrasi yg menentang Yahudi. Persis anjing menyalak bukit ! (anjing menyalak kt bukit ke??) Tel Aviv dan Washington bukannya bergegar pun dengan luapan kemarahan jutaan umat Islam di seluruh dunia....Itulah antara luahan2 manusia yg berfikiran sempit (sempit ke semput??!!).
Entahlah, namun, itulah sahaja tindakan yg dpt difikirkan dan dilaksanakan demi melahirkan kebencian dan kemarahan. Persoalannya, bukan soal berkesan atau tidak, tetapi apa yg mampu kita buat utk melahirkan simpati dan empati kita terhadap umat Islam Palestin. Pokoknya mesti ada tindakan (action speaks louder than words..cewah!!!).
Sebenarnya, Yahudi mesti dibenci dan ditentang mengikut cara yang sangat dibenci dan memudaratkan mereka. (Ermm, guna cara yg menyakitkan hati mereka lah ni?) Ya-Ha, tepat sekali! (Tapi apa die??Taruk garam kt hati depa ke??) Ishk, ishk.. Bukan macam tu (tp boleh gak, kalo berani laaa). Senang je, mari kita sama-sama renungkan firman Allah SWT (yahoo, time to open al-Kitab..Mari semak sama-sama..) “Sekali-kali Yahudi dan Nasrani itu tidak akan reda selagi kamu tidak mengikut agama (cara hidup) mereka” (QS al-Baqarah2:120).
Aha!! Itulah caranya!!Itulah rahsia “hati perut” yg dibongkar oleh Allah sendiri (Subhanallah). (Mana?? Tak nampak pun kaitannya??). Herm, sekiranya umat Islam berjaya mengamalkan cara hidup Islam dan membuang cara hidup Yahudi, itulah sikap yang paling MENYAKITKAN hati mereka!!!.
Tegasnya, dengan mengamalkan sepenuhnya cara hidup bersyariat, itulah “demostrasi” yang paling menyakitkan zionis (Hahahahahaha). Dan usaha “memboikot” cara hidup Yahudi- budaya hendonisme (berseronok-seronok dengan hiburan yg melampau), pendedahan aurat, pergaulan bebas, arak, pengamalan riba, dadah dll perkara yang haram, maka itulah kaedah yg paling ditakuti oleh Yahudi.
Marilah kita semarakkan cara hidup Islam sepenuh dan seluruhnya.. Ayuh, para syabab..!!!!!

1 comment:

  1. awal2 januari 2009 dlu: masa isu serangan Palestin tgh hangat diperkatakan...memang almost semua orang boikot Israel nih...
    tp..xsampai 2 minggu lepas tu...senyap.sunyi. macam xada apa2 yg berlaku...hermmm... memang kta mudah lupa..

    ReplyDelete